Je Eerste Werkdag

Op zo’n eerste dag komt er veel op je af. Wil je graag goed voorbereid zijn? Dan hebben wij voor jou hieronder alvast een aantal praktische tips op een rijtje gezet. Wel zo handig toch?
Wanneer je start bij Stedin krijg je overigens ook een buddy toegewezen. Dat is een directe collega, die jou de eerste maanden wegwijs maakt binnen Stedin.

Smile!

Om toegang tot kantoor te krijgen heb je een toegangspas nodig. Deze willen we zo snel mogelijk voor je maken. Hier hebben we alleen wel een foto voor nodig. Op je eerste werkdag zullen we dan ook een pasfoto van je maken, dus zet je leukste glimlach op. Smile!

Wat moet ik meenemen op mijn eerste werkdag?

Neem een geldig identiteitsbewijs mee op je 1e werkdag. Die heb je nodig om je aan te melden bij de receptie. Hierna word je opgehaald door jouw contactpersoon.

Wat moet ik doen als
ik ziek ben?

Kun je niet komen of ben je ziek, dan meld je dit voor het begin van je werkdag telefonisch bij je leidinggevende. We vinden het belangrijk dat je met je leidinggevende over je ziekmelding praat. Een mail, WhatsApp of sms volstaat daarom dus niet.

Wat moet ik doen als ik
in de operatie werk?

Werk je bijvoorbeeld als monteur in de operatie? Dan krijg je van Stedin werkkleding en persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM’S).

WAT MOET IK AAN ALS IK OP KANTOOR WERK EN GEEN AFSPRAKEN MET EXTERNEN HEB?

Heb je een kantoorfunctie en weinig of geen afspraken met externen? Dan is het zeker niet nodig om in (mantel)pak te komen! Een casual kledingstijl is dan prima, bijvoorbeeld spijkerbroek, shirt en sneakers. We verwachten natuurlijk wel dat je er verzorgd uitziet.

WAT MOET IK AAN ALS IK OP KANTOOR WERK EN WEL AFSPRAKEN MET EXTERNEN HEB?

Heb je een meer representatieve functie met klantcontacten of contact met andere externen? Dan is een nettere kledingstijl vaak wenselijk. Hoe netjes? Dat is afhankelijk van de contacten.
Overleg gerust even vooraf met je leidinggevende als je twijfelt!